آموزش چاپ روی تیشرت

آموزش چاپ روی تیشرت

آموزش چاپ روی تی شرت

حتما شما هم به این موضوع فکر کرده اید که چطور یک عکس یا طرح را روی تی شرت خود چاپ کنید. روش های زیادی وجود دارد اما در این آموزش یک روش خیلی راحت را به شما نشان خواهم داد. با کمک فوتوشاپ یا اگر خیلی به فوتوشاپ وارد نیستید به کمک تصاویر مجله ها و غیره، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین شما با وبسایت های آنلاین نیز می توانید طرح مورد نظر خود را بدست آورید. 

حالا تی شرت خود را روی تخته اتو (یا هر وسیله ای که سطح صاف و محکمی داشته باشد) گذاشته و اتو کنید تا هیچ چروکی نداشته باشد. تصویر پرینت شده را مرتب کنید. یعنی با قیچی کاغذهای اضافی اطراف آن را تا حدودی برش دهید. درواقع اگر کاغذهای اضافی باشند، یک کادر سفید رنگ اطراف تصویر پرینت شده روی تی شرت شما چاپ می شود. اگر دوست دارید اینطور باشد که نیازی به بریدن کاغذهای اضافی اطراف تصویر نیست و اگر دوست ندارید اینطور باشد، کاغذهای اضافی را برش دهید.

اتو را روی مد کتان قرار داده و روی کاغذ پرینت بگذارید. بخوبی فشار دهید و به تمامی نقاط کشیده تا کل تصویر بخوبی روی تی شرت چاپ شود. حتی گوشه گوشه تصویر نیز بخوبی چاپ شود. در دستورالعمل کاغذ مخصوص چاپ روی پارچه حتما بخوانید که چقدر طول می کشد تا اتو تصویر را چاپ کند. یعنی چنددقیقه اتو لازم است و بیشتر یا کمتر از آن نباید باشد. پس از تمام شدن کار اجازه دهید برای 2 تا 3 دقیقه خشک شود. سپس آرام شروع به برداشتن از پایین کاغذ پرینت کنید.

کار چاپ تمام شد. زیبا و خوب درآمد، درست است؟ به همین سادگی شما می توانید خودتان طرح و تصویر دلخواه خود را روی لباس یا تی شرت چاپ کنید.

با تشکر موژان

ارسال شده توسط ادمین موژان
آکادمی طراحی و دوخت سرای موژان به آینده ای می اندیشد که در ان تمامی بانوان سرزمین به بابلاترین سطح دانش و مهارت در دنیا دست یابند.

مقالات مرتبط:

بدون نظر

برای ثبت نظر باید وارد شوید